A Washington Times

Mi az? Azt mondod, hogy ez a logó úgy néz ki, mint a Washington Post? Ez csak egybeesés.
Meg kell forgatnia, hogy megnyerje
Fél
Ikon media.svg
Hagyd abba a sajtókat!
Képeket akarunk
a Pókember!
  • Újságírás
  • Újságok
  • Minden cikk
Külön! Külön!
  • WIGO World

A Moonie Washington Times van Washington DC. örökös második hegedűje a washingtoni posta .


Tartalom

Tulajdonjog és pénzügyek

Kezdte Egyesítő Egyház alapító Sun Myung Moon 1982-ben, aIdőkvolt közel 2 milliárd dollár egyházi támogatás 2002. óta. Bár a korai időszak nagy részeIdőkszemélyzet jött az elhunytakbólWashington csillag, a lap igazgatótanácsa az Egyesítő Egyház tagjaiból állt, a személyzet alkalmanként tisztításokon, lemondásokon és frakcióharcokon esett át a lap irányítása miatt. Nem kisebb tekintély, mint maga Moon tiszteletes hirdette ki aIdők'ajándék' Amerikának, hogy megköszönje a MINKET. verekedésért kommunizmus ban ben Korea , vagy valami ilyesmi. 2002-ben Moon tiszteletes felülmúlta magát azzal, hogy kijelentette, hogy létrehozta aIdők„válaszul a menny irányára”, és hogy „AzWashington Timeseszközévé válik az igazság terjesztésében Isten a világnak.'

2010 áprilisában a mooniek levágták a lap támogatását. Ezt március 30-án kanalazta a Drudge-jelentés és akkor tagadta aIdőkés május 1-jét jelentette awashingtoni posta. A papírt 2010 szeptemberében 1 dollárért adták el, nyilvánvalóan vissza az idősebb Moon tiszteletesnek, hogy megoldja a fiúk közötti viszályt a papíron. AWashington Timesaz Operations Holdings, a Moonie tulajdonosa front társaság , amely viszont a HSA-UWC („Szentlélek Egyesület a világkereszténység egyesítéséért”) tulajdonában van, amelyet vagy egy másik frontcsoportnak (mivel kevesen tudják, mi a HSA-UWC) vagy csak az Egyesítés szinonimájának lehet nevezni Templom. Csak 2015-ig történt aIdőknyereségessé válnak.


Szerkesztői ferdítés és félretájékoztatás

A szerkesztőségi ferdeWashington Timesnevezetesen konzervatív és partizán mellett Republikánus párt . Előfordul, hogy néhány kivágó nyomozást végeznek újságírás és gyilkosság, néha más konzervatív csoportokon, amelyekkel a mooniek intramuralis viszályokban vesznek részt. Általában azonban aIdőkfurcsa furat, valaha is visszatérésre készteti dicsőséges napok a 1850-es évek vagy 1920-as évek , és Ronald Reagan álmainak keveredése reakciós radikalizmus.

A lap mindenfélét hirdet szárnyas anya idióták érdekességei, köztük különféle áltudományok ( kreacionizmus , környezettudatosság , a globális felmelegedés tagadása , hamis állítások arról abortusz és kizárólag absztinencia nélküli szexuális nevelés ) és vakbuzgóság ( homofóbia , transzfóbia , Iszlamofóbia , anti- szekularizmus ).

Figyelemre méltó szerkesztőségi témák: A közelmúltig aWashington Timesképtelenség volt megemlíteni melegházasság bárhol az oldalukon, beleértve az AP-drót történeteket is, anélkül, hogy ingyen ijesztő idézeteket tennének a „házasság” köré. AmikorIdőkszerkesztő John Solomon, korábban az AP és washingtoni posta , úgy döntött, hogy felhagy ezzel a gyakorlattal és az „illegális idegen” használatával 2008-ban, a lépés némi kritikát váltott ki a Média Kutatóközpont : '... bármi legyen is az uralkodó liberális érzékenység a hírsablonunkban, amelyet gyakran a kisebbségi újságírói csoportok határoznak meg, „semlegesnek' definiáljuk ... ez arra utal, hogy Salamonnak a nemzeti médiaelit lenyűgözésére figyel, és nem csak lenyűgözve a Times belsejében lévő olvasói körét.



Koronavírus lefedettség

2020 januárja BBC cikk arról számolt be, hogy „két széles körben elterjedt Washington Times-cikk [[amelyek] mind egy volt izraeli katonai hírszerző tisztet idéznek] egy összeesküvés-elméletre, amely szerint valószínűleg egy kínai biofegyver programból származik.


Egy 2020. március 13-i rovatban: „Koronavírus és az államférfi halála”IdőkTim Constantine véleményíró írt egy idézetet egy hamisított tweetből, amelyet a szenátornak tulajdonítottak Chuck Schumer tényként annak érdekében, hogy Schumert képmutatónak tüntesse fel az elnök bírálatában Donald Trump a koronavírus-járvány kezelése. Közel egy héttel korábban azonban aIdőkújból közzétette az Associated Press jelentését, amely cáfolja a tweet létezését. Február végén a Powerline konzervatív blog elismerte: „Az állítólag törölt Schumer-tweet nem jelenik meg a Pro Publica törölt Schumer-tweetjeinek mérvadó listájában. Sajnálom, hogy a közzététel előtt nem ellenőriztem a törölt tweet hitelességét. Átverésnek nyilvánítom.

Vegyes dió

A lap néhányat alkalmazott,vitatottoszlopos tagok, beleértve:


  • Sam Francis , a fehér nacionalista akit kirúgtak, miután kapott még egy kicsit rasszista mint általában. Talált egy melegebb helyet, ahol pihenhettek Konzervatív Polgárok Tanácsa mielőtt meghalt.
  • Frank Gaffney , Iszlamofób rendkívüli és Kúszó saría ' összeesküvés-elméleti szakember .
  • Jeffrey T. Kuhner, a szárnyas diófélék demagógja, aki gondolkodik Obama van minden történelmi zsarnok a nap alatt majd néhánynak van egy súlyos esete is pszichológiai vetület hogy adhat akár Bryan Fischer futás a pénzéért.
  • Peter LaBarbera, a veszett homofób most él Amerikaiak az igazságért a homoszexualitásról . ”
  • Robert Stacy McCain, a újkonföderációs csoport Déli Liga .
  • Bill Sammon, lásd még Fox hírek .
  • ... és David Brooks Szó sincs róla, Bobo túl józan ész volt a Moonie Times számára, és folytatta a többi Times .