Jobboldali médiacsoportok

Meg kell forgatnia, hogy megnyerje
Fél
Ikon media.svg
Hagyd abba a sajtókat!
Képeket akarunk
a Pókember!
  • Újságírás
  • Újságok
  • Minden cikk
Külön! Külön!
  • WIGO World
Információ icon.svg Ezt a cikket frissíteni kell. Kérem, segítsen felülvizsgálva .
Kérdés icon.svg A cikkben szereplő információk hamisak vagy megbízhatatlanok lehetnek a közelmúltbeli (vagy nem is olyan) fejlemények miatt, ideértve az új tanulmányokat és az új perspektívákat.

Az alábbiakban felsoroljuk a jobboldali médiacsoportokat.

Tartalom

Sinclair Broadcast Group

+Ez a szakasz megköveteli terjeszkedés .

A Sinclair Broadcast Group egy jobboldali médiaóriás, amely nyomul alt-right ( Sebastian gorka , Mike Cernovich , ” mély állapot ') és pro- Adu propaganda Hasonlóan versenytársához, a Clear Channel-hez (ma iHeartMedia), a Sinclair is képes volt több állomást vásárolni az egyes piacokon, és a tulajdonjogot a regionális piacokon főként a tulajdonjogi szabályozási hézagok kihasználásával tudta megszilárdítani.

Sinclair jelenleg 193 televízióval rendelkezik. Közülük 126 a „Big Four” hálózatokhoz tartozik, a Fox a legreprezentáltabb hálózat. További 25 állomás a CW Television Network része.

2020-ban Sinclairt 48 millió dollár megfizetésére kötelezték az Egyesült Államok kormányának, amely a Szövetségi Hírközlési Bizottság (FCC) történetében a műsorszolgáltatót érintő legnagyobb polgári büntetés volt, a Tribune Media állomások 2018-as megszerzésének kísérletével kapcsolatos, önkényes üzleti ügyletekért.

Futnia kell

A Sinclair valamennyi állomását úgynevezett „kötelező futásként” működteti. Ezek a „hírek” szegmensek magukban foglalják a Terrorism Alert Desk-et (ahol Sinclair muszlimellenes „híreket” tol, még akkor is, ha a történeteket nem igazolták hiteles források). A kötelezően futtatott szegmensekben gyakran szerepel a Trump-Trump egykori tisztviselője és kampánypótlója, Borisz Epshteyn.

Kritika

John Oliver a nyilvánosság szélesebb körének figyelmébe hívta fel Sinclair bohóckodását.



Hamis hamis hírek

2018-ban a Sinclair csoport összes hírszolgáltatójának el kellett olvasnia egy forgatókönyvet, amely bizonyíték nélkül sugallja, hogy a legtöbb más hírteljesítmény elfogult és / vagy beszámol álhírek .

Salem rádióhálózat

'Politikailag, mindenki vele van , de teológiailag, amikor azt mondja, az országnak kell fordulj vissza Istenhez , a kérdés: Melyik Isten ?
- Tom Tradup, a Salem Rádióhálózat elnök-elnöke nem ért egyet Glenn Beck , de csak azért, mert mormon .
'Ez világi rádió. De az elképzelés része, hogy nem lehet elválasztani a hitet a társadalom egészében zajló vitától vagy a nemzet politikai jövőjétől . '
- Medve Mihály.

Salem rádióhálózat a Salem Communications részlege. Kimenetet nyújt a neokonzervatívok de főként a vallási jog , és egyéb radikális helyes hangok. Vitathatatlanul szélsőségesebb, mint Fox hírek és többé-kevésbé a jobboldalt hirdeti keresztény Evangélizáció . Ez egy nagy része konzervatív beszélgető rádió , csak az iHeartMedia árnyékolja be.

Az elmúlt években a hálózat házigazdái kissé hírhedtté váltak, mivel mindkettő borzalmasan rossz szinte minden jóslatukkal, amelyeket alkalmanként megtesznek rendkívül sértő mégis teljesen furcsa kitörések, amelyek vidámság forrását jelenthetik, ha egyesek nem veszik őket komolyan. Ennek ellenére az SRN kissé homályosnak tekinthető a legtöbb közönség számára, mivel jelenlegi szakértelmeik nagy részét viszonylag kisebb közönségnek szánják (a Fox hírek amúgy is), amely nagyrészt abból áll elkötelezett szárnyasok akik azt hiszik, hogy tényleges értelmiségiekre hallgatnak ( iróniamérő 50% -kal, mivel ők nyomjon tisztességes összeget nak,-nek anti-intellektualizmus is).

Befolyás

A Salem Communications egyik alapítóját, Stuart Eppersont társaságának köszönhetően Amerika egyik legbefolyásosabb evangélikusának nevezték. A cég segített George Bush és más megválasztott republikánusok, és elősegítette a GOP csak a keményvonalasok és az „igazi konzervatívok” támogatásával. Magának a Rádióhálózatnak nagyjából 103 állomása van, és több millió hallgatója van. Ma szinte az összes házigazda nyomul globális felmelegedés tagadás , Obamacare halálpanelek (tetszik WND még ObamaCare túlélőkészleteket is reklámoztak), finomak, vagy nem túl finomak homofóbia , és Amerikai kivételesség , valamint a Republikánus párt . A házigazdák hajlamosak kidobta úgy tűnik, hogy legtöbbször csak egy házigazda tudja elvégezni a többiek munkáját. Biztonságosan ezt mondhatjuk liberálisok sőt még centristák komolyan alábecsülte a hálózat erejét annak korai éveiben és amikor a Tisztesség tan hatályon kívül helyezték, az állomásnak viszonylag kevés idő alatt sikerült uralkodnia mások felett.

Programok és házigazdák

Hálózatként a Salem a jobboldali változata Air America Radio mivel a legtöbb salemi állomás a házigazdák teljes felállását tartalmazza, egy helyi műsorra elmentve. Fénykorában az Air America megkövetelte leányvállalataitól, hogy a teljes felállást magukkal vigyék.

William 'Bill' Bennett
Az Egyesült Államok volt oktatási titkára a Reagan éve és a Bush irányításával működő Nemzeti Kábítószer-ellenőrzési Iroda igazgatója vitathatatlanul ő a legtöbb tekintélyelvű a házigazdák közül. Bennett támogatja a Kábítószer elleni háború és azt mondta, hogy a kábítószer-kereskedők lefejezése „erkölcsileg elfogadható”. Azt is elmondta, hogy ha hipotetikusan nézve minden fekete csecsemőt megszakítanak, akkor a bűncselekmények aránya csökkenni fog (bár valójában nem támogatta ezt). Amikor ezt mondták ki, alapvetően azt mondta, hogy igazságtalanul elítélték a gondolatkísérlet . Annak ellenére, hogy sürgette az önfegyelmet és szervezetei ellenezték a legalizált terjeszkedést szerencsejáték , kiderült, milliónyi szerencsejátékot veszített el Vegasban .
Mike Gallagher
Egyesek szerint az Egyesült Államokban a hatodik legnépszerűbb rádiós műsorvezető volt, vagy nyilvánvalóan „ütőnek” nevezte a szülési szabadságot, és kritikusokat akart George Bush , amelybe beletartozik Matt Damon és Keith Olbermann , őrizetbe kell venni a Iraki háború vége volt, mert ők „árulók”. Utálja a Clintons és hibáztatta Barack Obama és más demokratákért azért, mert Gallagher három héten belül nem tudta eladni a házát, mivel politikájuk nem támogatta csorgassa le a közgazdaságtant . Akarta Muszlimok hogy saját vonaluk legyen a repülőtereken, és nem határozta meg, hogyan azonosítaná a muszlimokat a repülőtereken.
Dennis Prager
Legismertebb a zaklatásról Keith Ellison amikor Ellisont esküt tették a hivatalban Újság , mondván, hogy ez jobban sértené az amerikai értékeket, mint . Ő egy környezetvédelem-ellenes , nyomja a DDT betiltották az afrikai mítoszban, valamint a globális felmelegedés tagadásában, azt állítva, hogy ez csak ürügy a kormány számára, hogy átvegye a hatalmat. Tízoldalas esszét írt 1993-ban, hogy miért homoszexualitás ez rossz. A blogoszférában megcsúfolták, amikor rovatokat írt arról, hogy miért a nőknek akkor is engedelmeskedniük kell a férjükkel, ha nincs kedvük hozzá . Vádolta Ron Paul és bárki más, aki nem szereti, hogy „radikális baloldal”. Paulhoz hasonlóan erős online követői vannak, amelyek megvédik őt, bármit is csináljon. A hálózat erős keresztény hajlama ellenére Prager az zsidó .
Michael Medved
Esetleg a csoport legostobábbja, ezt mondva náci vezetők, köztük Adolf Hitler , voltak meleg és élvezte a meleg orgiákat. Írta…kérdésesdolgokról rabszolgaság , beleértve azt is, hogy az Amerikába erőszakkal elhozott afrikaiaknak alacsonyabb szintű génjeik voltak az Amerikába érkező európaiakkal szemben, mivel az afrikai rabszolgáknak hiányzott a „kalandozó” gén. Gondoltam a filmetBoldog lábaktúlságosan támogatta melegjogok . Mint Prager, a hálózat keresztény felhangja ellenére is zsidó.
Hugh Hewitt
A nap nagy részében azt kavargatja, hogyan liberális szerinte a fél van. Kapott Rand Paul amikor bajba szorította, hogy beszéljen róla A Hamász barátai ', egy anti- Izrael állítólag pénzt küldött Chuck Hagelnek. Mint kiderült, a „Hamász barátai” eleve soha nem léteztek. Bajnok Mitt Romney elnöknek, és azt gondolta, hogy földcsuszamlásban nyer. Hoppá.

Könyvek

Az összes házigazda könyvet írt, hogy profitálhasson belőlük rajongók . Ezek a könyvek mind jól átgondolt és elgondolkodtató. Mellett érvelnek neokonzervativizmus és elhamarkodott általánosításokat használ a liberálisokról (azaz Prager a liberálisokat „utópistáknak” nevezi ) hogy vitatkozzon velük . Olyan centristák is vannak, mint Clintonék, Obama és Chris Matthews a liberálisok és a baloldaliak között. Alapvetően ez egy másik formája a rádióműsoruknak azok számára, akiknek meg kell erősíteni a saját előítéleteiket, mert nincs elég bizalmuk a saját meggyőződésükben.

Talán egy fejjel?

Másrészt Salem Radio Labs részlegük létrehozta a nyílt forráskód rádióautomatizálási csomag Rivendell (jelenleg a Paravel Systems ). Ezt kétféleképpen tekinthetjük meg: vagy valami mocskos kommunista vakond elkészített egy szoftvercsomagot, amelyet a kis rádiós műsorszolgáltatók használhatnak működésük sokkal gördülékenyebbé tételére, és eladta a gazdaságot a főnök orra alól, vagy pedig valami patkány úgy döntött, hogy odaadja ingyen azokat az eszközöket, amelyeket egy nagy rádióhálózat használ a programozásuk életének homogenizálására, így más nagy rádiótársaságok is ezt tehetnék, miközben pár százezret spórolhatnak meg szoftverlicenceken, miközben nyolc és kilenc számjegyű nyereséget érnek el.

iHeartMedia

Az iHeartMedia, korábban Clear Channel Communications, San Antonio állambeli székhelyű vállalat Texas . Főként kültéri reklámozással és rádiós műsorszórással foglalkozik. A társaságnak erős szimpátiája van az amerikai jobboldali szélsőséggel is.

Tartások

Ban,-ben Egyesült Államok , a vállalat az első 50 piacon létezik, majd néhány. Ők birtokolják és működtetik a Premiere Radio-t, amely biztosítja Szárnyamogyoró-jólét különféle hangoskodóknak.

'Az étert akarjuk'

  • Miután az egyik Dixie Chicks jelentette ki Dubya szégyellte őket, hogy Texasból származnak, zenéjük sejtelmesen eltűnt a Clear Channel állomásain. De te tudod, Közép liberális .