Nemzeti Kérdező

National Enquirer borító.jpg
Meg kell forgatnia, hogy megnyerje
Fél
Ikon media.svg
Hagyd abba a sajtókat!
Képeket akarunk
a Pókember!
  • Újságírás
  • Újságok
  • Minden cikk
Külön! Külön!
  • WIGO World
Úgy gondolom, hogy nagyon nagy az esély arra, hogy David Pecker a végén végezhet időt csinál . Egyre kevésbé hasonlít a sárga újságírásra és inkább szervezett bűnözés .
- Jerry George, a National Enquirer volt irodájának vezetője

A Nemzeti Kérdező egy Amerikai heti bulvárlap , leginkább szupermarketek pénztáraiban és újságosstandokban árusítják. Online verzióval és előfizetői szolgáltatással is rendelkezik, sajnos.

Tartalom

Történelem

Gyökerei aNew York Evening Enquirer, egy rendes újság, amelyet 1926-ban alapított William Griffin, William Randolph Hearst pártfogoltja. AEsti érdeklődőlényegében lerakóhely volt Hearst kevésbé sikeres ötleteinek, amelyek soha nem gyökereztek a zászlóshajó papírjaiban, és ennek eredményeként meglehetősen kicsi volt a forgalma. Az 1930-as években és az 1940-es évek elején a papír Griffiné járművé vált izolacionista érzelmek és támogatás a fasiszta rendszerei Németország és Olaszország . Ennek eredményeként egyike volt annak a harminc embernek, akiket sikertelenül vádoltak megöléssel egy 1944-ben lezajlott tárgyaláson, mert megsértették az 1940-es külföldiek nyilvántartási törvényét (más néven a Smith törvényt) azáltal, hogy szerkesztőségi tevékenységet folytattak az Egyesült Államok második világháború .

1952-re a forgalom heti 17 000 példányra csökkent. A küzdő papírt abban az évben vette ki ifjabb Generoso Pope, a New York-i fő olasz nyelvű újság alapítójának fia,Folyamat. Pápa megváltoztatta a lap nevétNemzeti Kérdezőés ezt egy olyan bulvárlapgá változtatta, amely elsősorban a hírességek pletykáira és a goromba bűnügyi történetekre összpontosított. Ezt az ötletet állítása szerint azért kapta, hogy figyelte az emberek reakcióit az autóbalesetekre. Állításai Maffia kapcsolatok régóta keringenek Pápa hivatali ideje alatt aKérdező. A lap soha nem tárgyalta a csőcseléket oldalain, és állítólag, de soha nem bizonyították, hogy a maffia főnöke, Frank Costello pénzzel ruházta fel Pápát aKérdezőcserébe ígéretet tesz a lottószámok felsorolására, és tartózkodik azok fedezetétől.

AKérdezőaz 1960-as évek végén eldobta a górét, és sikeres ajánlatot tett a szupermarketek pénztáraiba való eljutásra, és közben új terjesztési módszert vezetett be. Kompenzációként szenzációhajhász történeteket fűzött hozzá lélektan , asztrológia , diéta woo , UFO-k , és a kapcsolódó témákról. Pápa is átköltöztette a papírt Lantana városába, Florida 1971-ben, ahol onnan 1988-ban bekövetkezett haláláig ő és aKérdezőszponzorálta a világ legnagyobb Karácsony fa minden évben. 1979-ben aKérdezőaz anyavállalat elindította a Heti világhírek a áltudomány és udvarol , és megváltoztatta aKérdezőelsősorban a hírességek pletykáira összpontosít.

Az Enquirer kénytelen volt megfelelni a jobb előírásoknak, amikor Carol Burnett humorista beperelte őket egy cikk miatt, amely kirobbanó és részeg viselkedéssel vádolta.

A. Jelenlegi kiadójaKérdezővan American Media Inc. (AMI), amely több más pletyka bulvárlapot is birtokol, mint aNap, aCsillag, aOrszágos vizsgáztató, és aFöldgolyó. David J. Pecker , az AMI elnöke és vezérigazgatója, régóta személyes barátja Donald Trump , ami erősen befolyásolta, hogy aKérdezőelnöki kampánya és későbbi elnöksége alatt ismertette; lásd erről alább.



2019. április 18-án az AMI 100 millió dollárért eladta a National Enquirert a The Globe mellett, valamint a National Examinert a Hudson csoportnak. Bár az ügylet jelenleg késik.

Megbízhatóság

ANemzeti Kérdezővan Nem megbízható forrás vagyis van álhírek hacsak véletlen igazság nem csúszik be időnként. Ezt tartsa szem előtt, amikor a következőre hivatkozva ütközik valakivelKérdezőmint forrás, mint Mary Stewart Relfe , Stanley Burroughs , és Conservapedia van.

Udvarol

ANemzeti Kérdezőhírhedt volt a miatt hirdetések az évek során, amelyek egyesek számára a lap fő vonzerejét jelentették. Ide tartoztak a „Space Brothers” medalionokat árusító hirdetések, amelyek állítólag okoznák űridegenek hogy leszedje viselőjét a föld esetén az ufóikban nukleáris háború ; postai megrendelés evangélista magát tiszteletesnek nevezi. Dr. John, aki hatalmasan imádkozna imák hogy te legyél áldott egy új autó vagy kötegek pénz varázslatosan megjelenik a levélben, ha küldött neki egy kis adományt ; ampulla varázsvizet olyan helyről, ahol a Szűz Mária észrevették; és őrült perem önsegítés olyan könyvek, mint Scott ReedA pszicho-parancsnoki hatalom csodája, amelyben megtanulhatta hipnotizálni szerelmesek és varázslatos tekinteteddel vonzd magadhoz őket .

2016-os választás

ANemzeti Kérdezőnem csakkedveliTrump, de aztudjaTrump nyerni fog. Lásd a Wikipédia cikk a Nemzeti Enquirer § Ted Cruz és Donald Trump .

A 2016-os választások során aNemzeti Kérdezőmindennek vége volt Donald Trump , jóváhagyásig. Ez nem csak boldog baleset volt, amikor egy embert találtak hülyeség hamis hírek gyára Trumpban: nem, aKérdezőanyavállalat ( American Media, Inc. ), David J. Pecker, Trump személyes barátja.

AKérdezőhamis történeteket tett közzé más jelöltekről, Ted Cruz apjának a kapcsolatairól Lee Harvey Oswald a JFK merénylet hogy még Hillary Clinton kapcsolatai is Pizzagate . Egy dolgot őknema publikálás azonban előbbi története voltAranyifjúKaren McDougal modell a Trumppal való kapcsolatáról; 150 000 dollárt fizettek a történetért, hogy csak eltemessék és elhallgattassák. Ez a gyakorlat „elkapni és megölni”.

Három külön forrás szerint Trump ügyvédjének / javítójának / ügynökének, Michael Cohennek előzetes digitális másolatokat küldtek a Trump 2016. évi elnöki kampányához kapcsolódó összes történetről és képről, valamint a politikai ellenfeleivel kapcsolatos történetekről. A Trump-párti dominancia aKérdezőa választások során, valamint a McDougal-történet elkapása és megölése rendkívül értékes volt a kampány szempontjából, annyiban, hogy heti kampányküldőként működött - de sokkal hatékonyabban -, amelyekért a kampány nem fizetett. Ezeknek a shenanigansoknak az a következménye, hogy Cohen ügyvédi irodáit lerohanotta az FBI 2018. április 8-án egy olyan határozat alapján, amely többek között az AMI-re, Peckerre és Dylan Howardra, az AMI tartalmi vezetőjére vonatkozó összes iratát kérte. Cohen bűnösnek vallja magát 8 bűncselekményben, banki csalás, adócsalás és illegális kampány-hozzájárulás miatt 2018 augusztusában, és önként vállalta, hogy felajánlja együttműködését az FBI-val.

Talán annak a ténynek az eredményeként, hogy a Trump elleni nyomozás kezdett vizsgálódni aKérdező, a bulvárlap az utóbbi hónapokban jelentősen élesen csökkentette Trump-tudósítását, Trumpot utoljára 2018 májusában helyezte a borítóra.

Pecker lényegében az Enquirert a „Trump-kampány kutatócsoportjává” változtatta, és azok a dokumentumok, amelyek alapján Cohent büntetőeljárás alá vonták, arra utalnak, hogy Pecker és az American Media „mélyen és szándékosan részt vett a Trump-kampány megsegítésében tett erőfeszítésekben”, valószínűleg a kampányfinanszírozási törvény. 2018 augusztusában Pecker mentességet kapott a büntetőeljárás alól, és együttműködni kezdett a szövetségi ügyészekkel.

„Fő politikai kommentátora és tudósítója” volt Dick Morris 2013 óta.

2018 szeptemberében az American Media Inc. nem ügyészségi megállapodást írt alá New York amerikai déli körzetével az ügyészekkel való együttműködés fejében, és elismerte, hogy 150 000 dolláros befizetést hajtott végre annak megakadályozására, hogy McDougal követeléseit nyilvánosságra hozzák.

Zsarolás

Várj, mi?

2019-ben aNemzeti Kérdező'zsarolás és zsarolás' kísérletével vádolta Jeff Bezos, az Amazon tulajdonosa és A Washington Post , A vád nyomán Ronan Farrow újságíró arról is beszámolt, hogy aNemzeti Kérdezőmegpróbálta zsarolni, hacsak nem fejezte be a nyomozást az Enquirerről és Trumpról. Bezos az Enquirerrel kapcsolatos saját vizsgálata azt mutatta, hogy sokan mások is ilyen zsarolási kísérletek áldozatai lettek. A szövetségi ügyészek jelenleg felülvizsgálják aNational Enquirer ”s bűncselekmény miatt elkövetett magatartása, valamint annak megsértése, hogy megsértette-e a büntetőeljárásról szóló 2018. évi megállapodás feltételeit.

Szaud-Arábia

Az AMI az Szaud-Arábia és Mohammad bin Salman (MBS) nyalogató kicsi, és esetleg illegális is lobbista . 2018-ban az AMI 200 000 példányban publikált egy vastag, fényes magazint, amely az MBS-t és Szaúd-Arábiát reklámozza az Egyesült Államokban. hirdetések . Ha kiderül, hogy igaz, hogy Szaúd-Arábia vagy irányította, vagy fizette a kiadványt, az AMI bűnös lehet a külföldi ügynökök nyilvántartásáról szóló törvény megsértésében; gyanús, hogy a hírek szerint Szaúd-Arábiának három héttel a megjelenés előtt előzetes példányt mutattak.