Daily Telegraph

Ha még nem sejtette, ez a logójuk.
Meg kell forgatnia, hogy megnyerje
Fél
Ikon media.svg
Hagyd abba a sajtókat!
Képeket akarunk
a Pókember!
  • Újságírás
  • Újságok
  • Minden cikk
Külön! Külön!
  • WIGO World
ANapi tükörolyan emberek olvassák, akik azt hiszik, hogy ők irányítják az országot, a Gyám olyan emberek olvassák, akik úgy gondolják, hogy nekik kellene irányítaniuk az országot, aIdőkolyan emberek olvassák, akik valójábancsináldvezesse az országot, a Daily Mail olvassa az országot irányító emberek felesége, aFinancial Timesolyan emberek olvassák, akik birtokolják az országot, aHajnalcsillagolyan emberek olvassák, akik úgy gondolják, hogy az országot vezetni kell másik ország és aDaily Telegrapholyan emberek olvassák, akik azt hiszem . ”
- Jim Hacker,Igen, miniszterelnök úr

A Daily Telegraph egy angol napi újságos újság, aki testvérkiadásával együtt Vasárnapi távirat , következetesen támogatja a Konzervatív Párt , vesz egy konzervatív (duh) pozíció, és ennek eredményeként elnyerte a becenevet ' Torygraph '. Mint a legtöbb újság, aTávíróforgalma az elmúlt évtizedben folyamatosan csökkent, és jelenleg a brit újságok körében az ötödik helyen áll, elsőként a táblák között.

ATávíróhatározottan Murdoch , és csodálatosan megkülönbözteti, hogy olyan cikket tett közzé, amely erősen hivatkozik a következőkre: RationalWiki .

Tartalom

Tulajdonjog

A lap jelenleg azonos ikertestvérek, David és Frederick Barclay tulajdona, akik becsült nettó értéke 1,8 milliárd font. Bár az Egyesült Államokban született brit állampolgárok London , némi kritikát vonzottak a létük miatt adó száműzöttek a Csatorna-szigeten, Brecqhou-ban vagy Monacóban él. A Barclays tulajdonában van a heti aktuális magazin isA néző.

Nyomozó újságírás

A távírójól ismert a szivárgásokról és a sípolásról, valamint a szabálytalanságok feltárására szolgáló „szúró” műveletekről. Ez volt a fő kiindulópont a brit képviselők kiadásainak kiszivárgott részleteihez, amely sok parlamenti képviselő számára nagy zavarba ejtést okozott, és közülük néhányan még börtön . A lap küldetéssel is óriási vitákat váltott ki újságírók kacérkodni a parlamenti képviselőkkel a választókerületi üléseiken, végül nevetségessé és kínossá téve a többszöröseket Liberális Demokrata Képviselők, nevezetesen Vince Cable.

Columnawful

Míg a fő riporterek aTávíróőszinte, de visszafogott támogatást mutatnak a Konzervatív Párt iránt, rovatvezetőik bizonyosan vetélytársaikkal vetélkednek Daily Mail mert szárnytáp , tomboló megvetéssel az Európai Únió és szkepticizmus ról ről klímaváltozás (egyik bloggerük jelentős tagadó James Delingpole ). Christopher Booker , amikor nem túl elfoglalt a Emberi Jogi Törvény , egyenlően osztja el az idejét az éghajlatváltozás átverésként való elítélése és az EU feljelentése, valamint bármilyen vádjával szemben is előhúzva a fenekéből .

Eközben a lap szerkesztőségei egyszerűen propaganda . Az idő fele a nagyközönségnek szól, és megpróbálja meggyőzni őket arról, hogy a toryk az egyetlen biztonságos lehetőség Nagy-Britannia kormányzásában. Úgy tűnik, hogy a másik fele a párt elitjét és a keményvonalas támogatókat célozza meg, és nagyon ellenzi 'Tory-t korszerűsítők és a párt ragaszkodását a ragaszkodáshoz Mrs. Thatcher öröksége. Korábbi politikai kommentátoruk Peter Oborne bár gyakran meglehetősen ésszerű előrejelzései szerint a koalíciós kormány szembesül, a A kereszténységet elnyomják ! dandár, gyakran rovatokat írva erről Iszlamizáció ' és a a kereszténység szerepe az államban. Azóta azonban lemondott posztjáról, azzal vádolva a lapot, hogy „az olvasói csalás formájával” vádolta a HSBC bankot egy svájci adóelkerülő botrány kapcsán, amelyet más hírmédia széles körben érintett. Azt állította, hogy a hírtartalmakkal kapcsolatos szerkesztőségi döntéseket kereskedelmi érdekek miatt erősen befolyásolta az újság hirdetési ága. Eközben az online Nile 'Vile' Gardiner kissé a Zsúr kedvenc, miután anti- Obama és a batshit-párti cikkek következetesen '09 közepe óta.



A megjegyzések szakaszok természetesen hamisak és semmilyen körülmények között nem olvashatók el.

Megjegyzések

  1. - Miniszterelnök úr, mi lesz azokkal az emberekkel, akik olvasnak A nap ? 'Napaz olvasók nem törődnek azzal, hogy ki vezeti az országot, mindaddig, amíg neki nagy cicik vannak. Itt van a csipesz egy tisztviselőn BBC Youtube csatorna.